Riikka Lindfors karaokevoittoon Lopen kokoomus vahvasti esillä Presidenttiristeilyllä

Lopen kokoomuksen srk- ja kunnallisvaikuttaja Riikka Lindfors vakuutti Sauli Niinistön Presidenttiristeilijät laulutaidoillaankin. Lähes 2000 risteilijän joukosta Lindfors kruunattiin karaokekilpailun voittajaksi sunnuntain finaalissa.

Presidenttiehdokas Sauli Niinistö pääsi 🙂 samaan kuvaan loppilaisten luottamushenkilöiden kanssa. Oikealla Karaokekilpailun voittaja Riikka Lindfors ja toisessa kainalossa kunnanvaltuutettu ja kunnanhallituksen jäsen Eeva Pyhälamm

Sauli Niinistön Presidenttikampanjan starttina seilattu M/S Kokoomus II –risteily sai liikkeelle ennätysmäärän Lopen kokoomuslaisia. Puoluekokouksessa viikonlopun aloittivat puheenjohtajat Timo Heinonen ja Samppa Jaro ja risteilyseurueeseen liittyi myöhemmin reilusti toistakymmentä Lopen kokoomuslaista. Loppilaiset loistivatkin laivalla edukseen: Riikka Lindfors voitti lähes 2000 risteilijän joukosta Presidenttikaraokekilpailun naisten sarjan ja Jarno Hatakka lauloi kunkkukilpailussa kakkoseksi.

– Tottakai tällaisella risteilyllä on oma merkityksensä vaalityön käynnistämisessä. Se nostattaa yhteishenkeä ja antaa intoa vaalityöhön, kertoi Lopen kokoomuksen puheenjohtaja Timo Heinonen.

Viikonloppu piti sisällään varsinaisen puoluekokouksen lisäksi laivalla erilaisia seminaareja ja tottakai myös vapaampaa yhdessäoloa.

Riikka Lindfors lumosi risteilijät

Yhtenä risteilyn virallisena, viihteellisempänä, ohjelmana oli kahden päivän aikana käyty Karaoke –kilpailu. Loppilaisia kilpailussa edustivat Riikka Lindfors ja Jarno Hatakka, jotka kumpikin selvittivät tiensä kymmenien kilpialjoidne joukosta neljä laulajan finaaliin. Lindfors hoiti finaalin kotiin ja Jarno Hatakka pokkasi miesten sarjan kakkospalkinnon.

– Riikalla on aivan loistava ääni ja kokeneena esiintyjänä hän oli kilpailussa omaa luokkaansa. Jarnokin veti esityksensä varmalla tyylillä vaikkei nyt tuplavoittoa tullutkaan. Olisihan se jo ollutkin hieman liikaa, naureskeli Heinonen loppilaisten kovaa panosta Karaokekilpailussa.

Risteilyltä käynnistynyt Sauli Niinistön presidentinvaalikampanja jatkuu kiihtyvänä aina tammikuun vaaleihin asti myös Lopella. Niinistö Cafe –bussi pysähtyy Lopella keskiviikkona 16.11. klo 14-15 Nordean edustalla.