Luottamuspaikkasopu piti loppuu asti Timo Heinonen valtuuston johtoon

29-vuotias Timo Heinonen nousi maanantaina Lopen uuden valtuuston puheenjohtajaksi. Heinoselle on takana jo kahdeksan vuoden valtuustoura, 4 vuotta kunnanhallituksessa ja mm. 4 vuotta maakuntavalteettuna ja Ammattikoulu Raolin hallituksessa.

Lopen kokoomuslainen valtuustoryhmä 200-2008. Oikealta Antti Rusi, Timo Heinonen, Eeva Pyhälammi, Riitta Nylund, Hanna Mikkola, Hannele Yrjö-Koskinen, Juhani Rautiainen ja Kari Maunula ensimmäisessä kokouksessa 17.1.2005.

Lopen kunnanvaltuusto valitsi maanantaina 17.1.2005 järjestäytymiskokouksessaan puheenjohtajakseen yksimielisesti kokoomuksen Timo Heinosen. Kunnanhallituksen johtoon valittiin kaksivuotiskaudeksi keskustan Matti Ahtiainen. Puolueiden tekemä luottamushenkilöpaikkajako piti loppuu asti ja kokouksessa ei jakoon enää tehty suuria muutoksia.

– Kokous meni suunnitellusti ja yhteisten sopimusten mukaisesti. Tämä oli hyvä päätös rankoille neuvotteluille ja toisaalta hyvä alku uudelle valtuustokaudelle. Yhteistyötä yli puoluerajojen tarvitaan joka tapauksessa ja toivon ja uskon vahvasti, että sille löytyy onnistumisen eväät.

Luottamuspaikkajakoon ei enää kokouksessa tullut siis kuin muutamia puolueiden omia henkilötarkennuksia. Kokoomuksen paikkajako piti loppuun asti eikä viime hetken muutoksille ollut tarvetta.

Anne Jaro Alakoulujen johtokunnan johtoon

Ainoa ei aiemmin selvillä ollut paikkajako oli entisen ala-asteiden, nykyisin alakoulujen johtokunta tunnetun, luottamuselimen vahvistaminen. Koulujen esitysten pohjalta Alakoulujen johtokuntaan valittiin yhdeksän jäsentä. Johtokunnan puheenjohtajaksi nimettiin Joentaan koulua edustava Anne Jaro.

Tutustu kokoomuksen luottamushenkilöihin

Sivun alkuun…