Loppilaisidea laajentaa näkyvyyttä Pahvi-Saulit Liikenteessä

Lopelta lähti Presindentinvaalin loppukiriin liikkeelle myös kolme Pahvi Sauli -autoversiota. Maan ensimmäiset ja todennäköisesti myös ainoat Pahvi Sauli -autoversiot kampanjoivat viimeisellä viikolla ainakin Riihimäen Seudulla, Helsingissä ja Lahdessa.

Tien päällä Saulit ovat herättäneet hyvää huomiota ja jopa polisiikin
pysähtyi tarkistamaan parkissa olleen auton valonheittimellä.

– Pelkäsivätköhän, että pimeässä autossa paitahihasilla oleva mies
paleltuu. Taisi poliisejakin tilanteen huomattuaan hieman hymyilyttää.

Pahvi Sauli -autoversiot ovat uusi loppilainen idea lisätä Sauli Niinistön kampanjan näkyvyyttä myös tienpäällä ja ”repäisy” on onnistunut.

– Kampanjamme on yksi osoitus siitä, että nyt kaikki keskusta-oikeistolaiset puolueeseen tai sukupuoleen tai mihinkään vastaavaan puuttumatta ovat kampanjoimassa täysillä yhteisen hyvän ehdokkaan eteen. Ideoita ei puutu eikä toisaalta rohkeutta niitä toteuttaakaan, totesi Lopen kokoomuksen puheenjohtaja Timo Heinonen ja kertoi samalla tukijoukon Sauli Niinistön takana kasvavan myös koko ajan.

– Tottakai turvavyöt piti laittaa ettei nyt Saulille sakkoja postiteta,
totesivat Lopen kokoomuksen Sauli Liikenteessä -kampanjan puuhamiehet Timo Heinonen, Petteri Peltovuori ja Jarno Hatakka.