Lopen Kokoomus uudisti kotisivunsa ”Haluamme, että päättäjiin on helppo ja matalakynnys ottaa ja pitää yhteyttä”

Lopen Kokoomus uudisti kotisivunsa vuoden 2016 aluksi.
Kotisivupäivityksestä vastasi Sebastian Kurtz ja kokoomuslaiset halusivat muuttaa sinut sellaisiksi, että niiden lukeminen onnistuu helposti myös tabletein ja puhelimilla. Tavoitteena on saada aikaan informatiiviset sivut mitkä ovat ajantasalla ja mahdollistavat aktiivisen yhteydenpidon kuntalaisten ja päättäjien välillä.

– Kasvavassa määrin sivuja etsitään ja luetaan älypuhelimilla ja tableteilla. Halusimme nyt tuoda sivumme niin sanotusti tähän päivään ja koekäytössä se saavuttivatkin runsaasti kiitosta, kertoi Lopen kokoomuksen puheenjohtaja Timo Heinonen.

Kokoomuksen sivuilta löytyy kaikkien luottamushenkilöiden yhteystiedot, mutta myös uutisia ja vaalihistoriaakin. Sivuille tulee myös säännöllisesti uusia kuvia kokoomuksen Instagram-tilin ja Facebook-ryhmän kautta.

– Toivottavasti sivumme innostavat jälleen mukaan myös uusiakin Lopen asioista kiinnostuneita. Meillä kokoomuksessa kaikki kokoukset ovat aina avoimia ja niistä tietoa löytyy täältä uusien nettisivujemme kautta. Rohkeasti vaan yhteyttä meihin ja mukaan jos Lopen asiat kiinnostavat, kannusti kokoomuksen sihteeri ja Lopen kunnanhallituksen varapuheenjohtajanakin toimiva Tiina Seppälä.

Lopen Kokoomuksen kotisivut löytyvät tutusta osoitteesta www.lopenkokoomus.fi ja sosiaalisen median palveluista samalla nimellä.