Lopen Kokoomuksen Kuntavaalistartti avasi vaalikevään – Puolueiden yhteisiä ja omiakin vaalitempauksia luvassa lisää

Lopen Kokoomuksen kuntavaalien kampanja lähti liikkeelle viime viikon perjantaina kun puolueen virallinen Kokoomus-bussi pysähtyi Lopella. Bussi kiertää kuuden viikon aikana kaikki Manner-Suomen kunnat eli pysähdyksiä tulee yhteensä 295 ja kilometrejä noin 15 000. Lopella bussi pysähtyi kunnantalon parkkipaikalle S-Marketin läheisyyteen.

– Tarjolla oli kahvia ja pientä suuhun pantavaa. Paikalla oli hieno määrä ehdokkaitamme ja juttusille poikkesi monia ja myös mökeilleen menneitä vapaa-ajanloppilaisiakin, kertoi Lopen Kokoomuksen sihteeri Tiina Seppälä pumpatessaan kahvia termareista ihmisille.

Valtakunnallisen Kokoomusbussin pikkusisko Lopen Vaalipikkubussi tulee kiertämään isoveljensä perässä vuorostaan kaikki Lopen kylät. Kuntavaaliehdokas Päivi Rassan ideoima Lopen Kokoomus lähtee kylille -kierros on luvassa sunnuntaina 2.4.2017.

– Päivin ideoima kyläbussikierros on herättänyt myös valtakunnallistakin huomiota ja se saaneen seuraajia myös muihin Suomen kuntiin, kertoi Lopen Kokoomuksen puheenjohtaja Timo Heinonen vaalibussilla perjantaina.

Lopen Kokoomuksen vaalikampanja pitää sisällään ison määrä erilaisia pienempiä ja isompia tapahtumia ja tilaisuuksia. Kokoomus on mukana myös puolueiden yhteisissä tempauksissa.

– Kyllähän kuntapolitiikka ja politiikka yleensäkin on nimenomaan yhteistyötä ja yhdessä tekemistä. On kiva, että erilaisia yhteistäkin tempauksia on tulossa.

Tulevista Kokoomuksen ja puolueiden yhteisistäkin tempauksista informoimaan laajemmin lähempänä.