Kuntavaalien tapahtumakalenteri Lopella

La 25.3.
klo 10-14 Lopen Kokoomus mukana Markkinavuoden avauksessa Lopen torilla.

Su 26.3.
klo 18- Lopen Päiväkotien Vanhempaintoimikuntien Vaalipaneeli Loppisalissa. Kokoomusta paneelissa edustavat Riitta Joutsi-Hänninen ja Kati Voivala.

Ma 27.3.
klo 17.00 Lopen Kuntavaalikahvilan avajaiset ja taiteilija, kuntavaaliehdokas Jani Kortströmin Loppi-aiheiden taidenäyttelyn avajaiset

Ti 28.3.
klo 18.00 Lopen Yrittäjien ja MTK:n Vaalitori ja vaalipaneeli Kunnantalolla. Kokoomusta illan vaalipaneelissa edustaa kunnanhallituksen varapuheenjohtaja Tiina Seppälä. Vaalikahvila avoinna klo 17-19 ja kahvia tarjoilee Päivi Rassa.

Ke 29.3.
ENNAKKOÄÄNESTYS ALKAA

KOKOOMUKSEN HUOLTOASEMAPARLAMENTIT JA PULLAKAHVIT
Neste Läyliäinen aamukahvit klo 7.30-8.30
Neste Loppi aamukahvit klo 7.30-8.30
Shell Loppi Jokiniemi iltapäiväkahvit klo 16-17

klo 18-20 Vaalikahvilalla Lopen Nuorisovaltuuston puheenjohtajan Rosa Laineen Pizzaa ja Politiikkaa –nuortenilta

Vaalilehti Loppilainen 2017 ilmestyy ja jaetaan jokaiseen loppilaiseen kotiin

To 30.3.
klo 10-12 Kuntavaalikahvilan päiväkahveilla Tiina Seppälä
klo 17-19 Vaalikahvilalla Yrittäjien Kahvihetki ja illan isäntänä pitkään Lopen Yrittäjien puheenjohtajana toiminut Jarmo Laukkanen. Mukana keskustelemassa Lopen Yrittäjien puheenjohtaja Heikki Kujansuu ja Lopen kunnan kehittämispäällikkö Jyrki Käki. Mukana kahvittelemassa myös Kokoomuksen yrittäjätaustaisia kuntavaaliehdokkaita.

Pe 31.3.
klo 17-19 Lopen Vaalikahvilalla vieraana eduskunnan varapuhemies Arto Satonen ja illan aiheena ulkopolitiikka ja USA:n tapahtumien ja Trumpin valinnan vaikutukset Suomeen.

La 1.4.
klo 10-13 Lopen KUNTAVAALIKARNEVAALI Vaalikahvilalla

• Aleksi Rautiainen tarjoilee hernekeittoa soppatykistä
  • Kristiina Vuorimies ja Romeo poni lasten ilona ja riemuna
  • Sari Paalijärven johdolla lapset pääsevät kylvämään sinisiä ja valkoisi Suomi100 –kesäkukkia.
  • Laulaja ja kuntavaaliehdokas Janne Tulkki esiintyy kahvilalla kello 12
  • Jarkko Mikkolan SM-Rallicross tiimin supertykki esittelyssä ja valmiina mestaruusjahtiin

Su 2.4.
Lopen Kokoomus Lähtee Kylille Lopen kuntavaaliehdokkaiden kotikuntakierros. Bongaa Loppi-pikkubussi ja Kokoomus-ehdokkaat kahvirinkan kanssa kaikista pikkuisimmassakin Lopen kylässä ja poikkea kahville. Bussi pysähtyy mm. Launosten K-Marketilla klo 10.15 ja Läyliäisten Salella klo 12.30. Lisäksi bussi kiertää Kormussa, Joentakana, Sajaniemessä, Järventakana, Pilpalassa, Hunsalassa, Tevännöllä, Salonkylässä, Räyskälässä, Vojakkalassa, Ourajoella, Topenolla ja siellä mihin kutsu käy. Mukana myös mies ja kitara eli Janne Tulkki ja päivän serenadit!

klo 11-13 Mummun ja Joksun Lastepäivä Vaalikahvilalla. Tarjolla jätskiä, mokkapaloja ja pikkusuolaista!  Ja mukaan kutsumme äidit, isät, kummit ja mummit, vaarit ja ukit lapsien lapsenlapsien kanssa. Lelutoria ja lelujen ja kirjojen vaihtopörssi. Voit myös tuoda ehjiä leluja toimitettavaksi eteenpäin lapsille jotka kaipaavat leluja. Lauletaan, leikitään ja jutellaan vaikka hetki lapsien asioista Lopella!

Ma 3.4.
klo 18.00 Vaalikahvilalla Lopen Kokoomuksen kevätkokous ja kahvia ja pullaa tarjolla.

Ti 4.4.
klo 10-12 Vaalikahvilalla Tiina Seppälä ja Päivi Rassa keittävät päiväkahvit
klo 18.00 Vaalikahvilalla eduskunnan konkari Ben Zyskowicz! Tule moikkaamaan vanhaa kettua ja maistamaan kahvia ja kettukarkkejakin.

Ke 5.4.
klo 13.00 Lopen eläkeläisten ja ikäihmisten KUNTAVAALIKAHVIT Vaalikahvilalla eläkeläisten vastaava terveyskeskuslääkäri Terhi Mäntymaa kertoo kaikille avoimessa päiväkahvituokiossa ”Kotisairaala”-konseptistä.

klo 15-18 Keskiviikon Illansuun kahvihetki. Kahvia keittämässä Sirpa Hopearuoho ja paikalla piipahtaa varmasti myös muitakin Lopen Kokoomuksen ehdokkaita.

To 6.4.
klo 15-19 Vaalikahvilalla kahvipannu kuumana Tiina Seppälän ja Rosa Laineen johdolla. Illalla kello 18 kunnanhallituksen varapuheenjohtajan Tiina Seppälän ja jäsenten Jarmo Laukkasen ja Karoliina Saaren Kyselytunti vaalikahvilalla. Tule juttumaan kokoomuksen ehdokkaita!

Pe 7.4.
klo 15-19 Kahvilalla Tiina Seppälä tarjoilee Lähiruokakahvit. Illan aikana paikalla myös Riitta Joutsi-Hänninen ja muita kokoomuksen ehdokkaita!

La 8.4. klo 10-13 PERINTEINEN LOPEN SUURI VAALILAUANTAI Vaalikahvilalla

• Rosa Laine keittää ja tarjoilee herkullista kuhakeittoa ja sopna päälle herkulliset Antti Mikkolan Kakkukahvit.
  • Insinöörin tarkkaan linnunpönttötalkoilua ulkona Toni Myllysen johdolla. Laitetaan siis Lopen muuttovoitto kuntoon ja aloitetaan tinteistä.
  • Aleksi Rautiainen laittaa makkaragrillin kuumaksi – Vaaligrillillä päivän tiukimmat keskustelut
  • Juhana Männistö jakaa 50 ämpäriä ja ne saa täyttä ääriään myöten täyteen aitoa ja oikeaa Lopen Perunaa, sipuleja ja porkkanaa.

Illalla Läyliäisten Bar Paroonissa kaikkien puolueiden yhteiset KAMPANJAN PÄÄTTÄJÄISET! Tervetuloa kaikki mukaan!

Su 9.4.
klo 19.00 Kaikille avoimet Lopen Vaalivalvojaiset Kuntavaalikahvilalla. Tervetuloa mukaan!

Ke 12.4.
klo 17-19 Kiitoskahvit Lopen Vaalikahvilla