Etäkeskustelusarja

Lopen Kokoomus avaa uuden etäkeskustelujen sarjan – Teams ja FacebookLivet tuovat keskustelut olohuoneisiin

Lopen Kokoomus vastaa Koronan tuomaan haasteeseen käynnistämällä etäkeskustelujen sarjan maanantaina 8.2.2021. Covid-19 pandemia on estänyt normaalien yleisötilaisuuksien ja tapahtumien järjestämisen ja tämän jättämään aukkoon Kokoomus haluaa nyt vastata.

-Tässä on pian mennyt vuosi, että tilaisuuksia ja tapahtumia ei ole voitu järjestää normaalisti. Haluamme nyt osaltamme paikata tätä aukkoa ja nyt alkava Teams ja Facebook-Live -keskustelusarjamme vastaa tähän. Jos kuntalaiset eivät voi tulla toreille niin tullaan me sitten olohuoneisiin, toteaa Lopen Kokoomuksen puheenjohtaja Timo Heinonen.

Ensimmäinen keskustelu järjestetään maanantaina 8.2.2021 klo 18-19 etäkeskusteluohjelman Teamsin alustalla. Jatkossa on luvassa myös Facebook Live -keskusteluja.

-Tässä ensimmäisessä nyt aiheena on Loppi ja mitä kotikuntaan kaivataan ja mitä kotikunnalta toivotaan. Keskusteluun tulee ilmoittautua ennakkoon ja näin saa osallistumislinkin Teamsiin päästäkseen, kertoo Lopen Kokoomuksen sihteeri Eeva Pyhälammi.

Keskusteluun voi tilata liittymislinkin sähköpostilla eeva.pyhalammi@veteraanitalo.fi.

Tulevista keskusteluista ja Facebook Live -lähetyksistä kerrotaan aina Kokoomuksen kotisivuilla www.lopenkokoomus.fi ja Facebookissa www.facebook.com/lopenkokoomus.

-Tavoitteenamme on tuoda keskustelut mahdollisiksi myös nyt vaalikeväänä vaikka korona sitten estäisikin normaalit vaalitilaisuudet ja yleisötilaisuudet. Toki niitäkin teemme jos tautitilanne ne sallii, kommentoi ehdokkaiden puolesta Tiina Seppälä.