Ehdokaslista täyttyy

Lopen Kokoomuksessa ollaan tehty kunnallisvaalien tiimoilta töitä jo useamman kuukauden ajan. Yhdistyksen hallitus ja vaaleja varten erityisesti perustettu vaalityöryhmä on kokoontunut säännöllisesti ja aktiivinen toiminta ja hyvä yhteishenki on luonut perustan hyvältä näyttävälle listalle.

Täyteen ehdokaslistaan on vielä matkaa eikä sitä todennäköisesti tulla saavuttamaankaan eikä ehkä niin ole tarvekaan. Kuitenkin jo elokuun alussa on koossa ehdokkaita viime vaaleja enemmän – reilu parisenkymmentä eli tilanne on sinänsä hyvä. Vielä käymme neuvotteluja muutamien henkilöiden kanssa ja uskon, että listamme tulee lopulta sisältämään n. 25 ehdokasta.

Listalta löytyy jo nyt paljon mielenkiintoisia ehdokkaita. Uusia nimiä on paljon ja vanhoja tuttuja ehdokkaita ja luottamushenkilöitä on myös lähdössä uudelleen mukaan. Listalta löytyy eri-ikäisiä ehdokkaita – nuorin on 18-vuotias lukiolainen ja vanhimmat edustavat eläkeläisten ryhmää. Listalta löytyy jo nyt vahvoja yrittäjänimiä, maanviljelijöitä ja ehdokkaita hyvin erilaista ammattikunnista. Hienoa on se, että Kokoomus pystyy tarjoamaan ehdokkaita laidasta laitaa niin iän, ammatin kuin asuinpaikankin mukaan.

Vielä ehdimme tehdä jotain. Jos haluat niin voit vielä vaikuttaa Kokoomuksen ehdokaslistaan ja ehdottaa uusia nimiä mukaan. Kokoomus päättää lopullisesti ehdokkaansa elo-syyskuun vaihteessa ja lista syksyn vaaleihin jätetään tiistaina 12.8. ja itse vaalit alkavat ke 11.10. huipentuen varsinaiseen vaalipäivään, joka on sunnuntai 22.10.

Silloin näemme miten hyvin olemme onnistuneet ehdokasasettelussa ja mikä on Kokoomuksen tulos Lopella kunnallisvaaleissa 2000? Toivotaan, että onnistumme, mutta siihen tarvitaan paljon työtä ja hyvää yhteishenkeä, mutta onneksi Kokoomuksesta sitä löytyy.

Kokoomuksen luottamushenkilöt